من تدریجی گرفتم چون دخترم درخواست شیر میکرد و نمیشد یکدفعه قطع کرد از ۱۹-۲۰ماهگی روزی یک وعده دادم و بعدش هر وقت گفت شیر براش پاستوریزه با نی اوردم بازی کردیم یادش دادم براش جالب بود هر روز بازی میکردیم و هروقت میگفت شیر حین بازی براش پاستوریزه میاوردم تا اینکه ۲۲ماهگی کامل قطع کردم بچه ها باهم فرق دارن البته
من سر شیشه شیرشو تلخک زدم قشنگ ترک کرد
اولشم یکم تو شیر خشکش نمک ریختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.