منم امشب ۴ تا خریدم ۱۹۵ تومن 😂
یه چیزی میگم حمله نکنید بهم.موز وارداتیه تو این شرایط بلاخره طبیعیه که کم وارد بشه.باز شکر خدا بقیه ی وسایل کمبود نداریم
ما ۵ تا خریدیم امروز ۲۵۸ دقیق برعکس شما😅
هعی خدا💔 چ گناهی کردیم پا گذاشتیم تو این دنیاااا ک هرروزش بدتر از دیروزشه
حقوق کارگرا زیاد کردن از همین امروز استارت گرونی شدید
متاسفم واقعا
کیلویی ۳۸۰ خریدم صب
خوب خریدی ک دیشب شوهر من چهارتا خرید 400
امروز شوهرم دو کیلو خریده شده ۹۰۰
ننگ بر این ...
من خریدم کیلو ۳۰۰
وای از الان ب بعدبیچاره ایم
بریم تو خیابون. حمایتمون نشون بدیم؟، 😏😏
کیلویی ۴۰۰ تومنه🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.