۱۳ پاسخ

منم امشب ۴ تا خریدم ۱۹۵ تومن 😂

یه چیزی میگم حمله نکنید بهم.موز وارداتیه تو این شرایط بلاخره طبیعیه که کم وارد بشه.باز شکر خدا بقیه ی وسایل کمبود نداریم

ما ۵ تا خریدیم امروز ۲۵۸ دقیق برعکس شما😅

هعی خدا💔 چ گناهی کردیم پا گذاشتیم تو این دنیاااا ک هرروزش بدتر از دیروزشه

حقوق کارگرا زیاد کردن از همین امروز استارت گرونی شدید

متاسفم واقعا

کیلویی ۳۸۰ خریدم صب

خوب خریدی ک دیشب شوهر من چهارتا خرید 400

امروز شوهرم دو کیلو خریده شده ۹۰۰
ننگ بر این ...

من خریدم کیلو ۳۰۰

وای از الان ب بعدبیچاره ایم

بریم تو خیابون. حمایتمون نشون بدیم؟، 😏😏

کیلویی ۴۰۰ تومنه🫤

سوال های مرتبط

مامان آراد🦒💛 مامان آراد🦒💛 ۲ سالگی