امروز رفته بودم سونو وزن نینی ۲۶۰ گف،خوبه؟🫠

۸ پاسخ

تو این هفته ها وزن مهم نیس عزیزم هقته های بالای ۳۰ بچه وزن میگیره

اره عادیع

۱۸ و۲ رفتم ۲۴۰ بود

اره خوبه گهواره زده 240گرم هفته شما

اره خوبه

اره خوبه

عالیه

چند هفته؟
منم ۱۸ هفته و ۶ روز ۲۶۲ بود

سوال های مرتبط