من تو ۱۹ هفته ۲۰۰ گرم بود ۱۹ هفته و ۲ روز
آره منم ۱۹۸ بود
خوبع وزنش
من ۱۸ هفته و ۵ روز ۲۵۰ بودم دکترم گفت کمه
سنو داپلرم کرد گفت مقاومت داره جفتت اسپرین روزی دوتا داد بهم ایندفعه که رفتم ۲۱ هفته و ۵ روزم بود ۴۵۰ گرم شده بود
اره دیگه همینه
بله عزیزم خوبه،تو این هفته ها وزنش ملاک نیست
اره گلم معمولیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.