۶ پاسخ

به دکترش بگو احتمالا نیاز باشه به جای آد مولتی بدی

پسر من بدنیا اومدنی ۳۵۰۰ بود. بعد ۱۶ روز بخاطر اینکه شیرم کم بوده و بچه سیر نمی شد وزنش شد ۳۲۰۰، بعد شروع کردم به دادن شیرخشک ببلاک روز ۴۰ شد ۴۸۰۰. حتما با دکترش مشورت کن.

نان بهتره به دکترش بگو بعد نان بده

نان بده خیلی بهتره

عزیزم وزن دخترتون خیلی خوبه وزن دختر من به دنیا اومدنی 2600بود

من شیر خشک نان میدم وزنش یه کیلو بالا رفته تو یه ماه. به نظرم نان از همشون بهتره

سوال های مرتبط