۱ پاسخ

سرمای بیشتره واسه‌وقتی ک مثلا نوشابه میداری میخای ۵ دیقه ای یخ شه یا من‌گوشت میذاذم نیم ساعت اول اینو میزنم سریع یخ بزنه

سوال های مرتبط

مامان 💙رادوین 💙 مامان 💙رادوین 💙 ۱ سالگی