شما هم شیر خشک به سختی پیدا میکنین؟؟؟

۶ پاسخ

من ی عالمه نان ای ار دارم اگه کسی خواست بگه بفرستم براش
پسرم حساسیتی شد پپتی جونیور دارم بهش میدم

ببلاک ۲ نیییست🥲

اره خیلی

بیلاک دو میدم ب سختی پیدا میشه

ببلاک ۲میخوام نیست😐

طبیعیه الان کمبود باشه

سوال های مرتبط