۱۰ پاسخ

دیگه شده عزیزم توکل برخدا کن باهم بزرگ میشن میگذره بعدا میبینیشون عشق میکنی

کاری که شده...ولی من بودم سقط میکردم

کاری که شده فکر سقط رو از سرت دور کن
قبلش باید سفت و سخت پیشگیری میکردید

خدای نکرده من باشم بازنگه میدارم
ازاول باید محکم پیشگیری میکردی حالا که شده

مبارک باشه کاریه ک شده شاکر باش ناشکری نکن

گلم به حرف کسی گوش نکن بخدا من سه ماه پیش سقط کردم اگه برگردم عقب هیچ وقت این غلط و نمیکردم خیلی گناه بزرگی کردم

دیک قبلش باید هواست جمع میکردی دختر الان خیلی دیره برااین حرف 🥹

جلوگیری نکردی

😐😐😐 😐😐😐😐😐

درخاست میدی پرم

سوال های مرتبط

مامان جانان و تو دلی مامان جانان و تو دلی ۷ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری