بلند اصلا شیک نیست چندشه بیشتر. کوتاه مربع شیکتره
وای عمرا من بتونم اینجوری نگهدارم همیشه انقد بوده ناخنم
ناخونای تیز ی جوره ادم یاد ناخونای عقاب میفته هر چیزی ی کم شبیه طبیعی باشه بهتره
اتفاقا منم بلند دوس دارم 🤩
اتفاقا الان خیلی ترند شده من خیلی دیدم بلند میزنن جدیدا
چجوری خودشو میشوره😄
سلاح سرد 😅🤣
یادش بخیر بچه نداشتم منم آنقدر بلند میزاشتم 😅
ناخن کار من انقدر بدش میاد ناخن بشکنه من همیشه کوتاه ومربع میزارم این سری یکم بلندترگذاشتم میگفت نشکنیش توروخدا🤣🤣پنج روز دیگه باید برم ترمیم
اینا کون نمیشورن؟
😵💫😵💫😵💫
سلیقشه دیگه
دیگه کوتاه بلندیش به خودت دیگه ناخن کار که نباید نظر بده
اصلا قشنگی نداره 😦🫠
وای چجور میتونه با این حجم ناخن کاراشو بکنه😬
چ رنگ جلفی هم زده
اره خیلی بلنده
سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.