۱۶ پاسخ

بلند اصلا شیک نیست چندشه بیشتر. کوتاه مربع شیکتره

وای عمرا من بتونم اینجوری نگهدارم همیشه انقد بوده ناخنم

تصویر

ناخونای تیز ی جوره ادم یاد ناخونای عقاب میفته هر چیزی ی کم شبیه طبیعی باشه بهتره

اتفاقا منم بلند دوس دارم 🤩

اتفاقا الان خیلی ترند شده من خیلی دیدم بلند میزنن جدیدا

چجوری خودشو میشوره😄

سلاح سرد 😅🤣

یادش بخیر بچه نداشتم منم آنقدر بلند میزاشتم 😅

ناخن کار من انقدر بدش میاد ناخن بشکنه من همیشه کوتاه ومربع میزارم این سری یکم بلندترگذاشتم میگفت نشکنیش توروخدا🤣🤣پنج روز دیگه باید برم ترمیم

تصویر

اینا کون نمی‌شورن؟
😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سلیقشه دیگه

دیگه کوتاه بلندیش به خودت دیگه ناخن کار که نباید نظر بده

اصلا قشنگی نداره 😦🫠

وای چجور میتونه با این حجم ناخن کاراشو بکنه😬

چ رنگ جلفی هم زده

اره خیلی بلنده
سخته

سوال های مرتبط