۳ پاسخ

طبیعیه منم همینم

طبیعیه عزیزم من اینجوری شدم

اگه با حرکت و سرفه میگیره نهایتن چند ثانیه دو طرفت اینا رباط های گرد رحمی هستن منم گاهی میشک

سوال های مرتبط