بگو سال چند بار ،،،،🖤🖤
سالی یک بار 😅
هفته ای دو سه بار
نمیدونم چجوری بعضیا انقدر کم نوشتن
چی درست میکنن پس
بیان به منم یادبدن من از خدامه گیاهخوار بشم دیگه گوشت نخورم
تقریبا هر ۵روزی یبار ولی یماهه تموم کردیم فعلا نخریدیم
گوسفندی دوست نداریم فقط ماهی دو سه بار ابگوشت میخوریم ،خورشتی گوساله میزنم ،مرغم زیاد مصرف داریم
همسرم متنفره دوست نداره حتی تو خونه بوش بپیچه
فقط مرغ میخوریم
هیچ بار😁
یک سال لب نزدیم
من توی خورشت میریزم هفته ای ۲ بار یا ۳ بار
الان گوشت مرغ اینقد گرون شده همون کار گوشت گوسفندی انجام میده😂😂😂
هفته ای دو سه بار
یه بار حالت عادی در هفته
ماه رمضون کمی بیشتر جون داشته باشیم
ولی برا دخترم هفته ای سه چهار بار
بمیرم برا اونایی که نوشتن سال
بخدا غصه تون رو میخورم🥺💔
وای فکر کنم هر روز پولدار نیستیم اما نمیشه بدون گوشتشوهرم غذا بدون کوشت نمیخوره
بیشتر برا آبگوشت یا خورشت استفاده میشع دیگه ک اونم هفته ای یباره گوشت چرخیمم خیلیییی وقته تموم شده نگرفتم مرغ هم بیشتر استفاده میکنم خورشتی ریش ریش سوپی و مدلا دیگه کو کو و کوکو سبزی و فست فودی و ماکارونی و این جور چیزا
يك بار يا دوبار ديگه خيلي بخوام خودمونو تحويل بگيرم
یک روز درمیون
یک روز مرغی
یک روز گوشتی
حالا این وسطا هم فست فود یا از بیرون یا مثلا عدس پلو
من شاید هفته ای یه بار خونه مامانم بخورم،ماهی یه بارم خودم میذارم
هفته ای سه بار
هفته ای یه بار خورشت درست میکنم
الان که انقدر گرون شده آدم هفته ای یه بارم نمیتونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.