خانما آزماشی که بعد آن تی میدید باید ناشتا باشیم ؟

۱۰ پاسخ

ناخن باهاش غسل و وضو درست نیست عزیزم حیفه نینی تو شکمته

نه گلم ناشتایی نمیخواد اما چون آزمایش ژنتیک حساسه اصلا نباید غذای چرب بخورید قبلش چون روی خون اثر میزاره و مجبور به تکرار آزمایش میشید

عزیزم من ازمایشاتی ک با سونوی ان تی بهم دادن گفتن بده گف باید حتما ناشتا باشی
یکیش برای قند خون هستش

نه عزیزم نیاز نیس

نه مهم نیست

نه ناشتایی نمیخواد .اول برو سونو بده بعدش تا۲۴ ساعت وقت داری بری ازمایش بدی

خیر عزیزم
میتونی اگه صبح میری سونو بعدش بری آز
تا ۲۴ ساعتم میتونی برای از بری

نه هر موقع هم باشه اشکال نداره

نه ناشتایی نداره

نه بعد از سونو برو بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری