ناخن باهاش غسل و وضو درست نیست عزیزم حیفه نینی تو شکمته
نه گلم ناشتایی نمیخواد اما چون آزمایش ژنتیک حساسه اصلا نباید غذای چرب بخورید قبلش چون روی خون اثر میزاره و مجبور به تکرار آزمایش میشید
عزیزم من ازمایشاتی ک با سونوی ان تی بهم دادن گفتن بده گف باید حتما ناشتا باشی
یکیش برای قند خون هستش
نه عزیزم نیاز نیس
نه مهم نیست
نه ناشتایی نمیخواد .اول برو سونو بده بعدش تا۲۴ ساعت وقت داری بری ازمایش بدی
خیر عزیزم
میتونی اگه صبح میری سونو بعدش بری آز
تا ۲۴ ساعتم میتونی برای از بری
نه هر موقع هم باشه اشکال نداره
نه ناشتایی نداره
نه بعد از سونو برو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.