۴ پاسخ

دوتا حالت هست
چون تو پریودی هم سینه درد هست

منم تو اقدام و دارو و آمپولای آزادسازی هین علائم داشتم امابا۳رو تاخیر پریودشدم
انشالله شما بارداری

چرا هست عزیزم

بله می‌تونه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری