۴ پاسخ

تجربه من اینه که اون ماهی که باردار بودم علائم پریودیم دقیقا مثل ماه های دیگه بود
حتی با ۳ یا ۴ روز تاخیر شبی که فرداش مبخوایتم تست بزنم انقدررررر درد پریودیم شدید بود کمر و دلم
که گفتم تا صبح پریود میشم و به تست نمیرسه

بنظرم اصلا نمیشه تشخیص داد درد پریودیه یا بارداری چون خییییلی شبیه به هم هستن
منم اون زمان خیلی سرچ کردم و دنبال تفاوتشون بودم ولی تجربه ام نشون داد که هبچ تفاوتی ندارن

من نوک سینه هام بزرگ شدندو خیلی هم درد میکنه

کلا انگار سینهات سنگینه سرشون دست میزنی دردت میگیره سینهات راه میری تکون میخورن درد میگیرن

نه عزیزم منم همین جوری بودم ولی پری شدم

سوال های مرتبط