من با آزمایش منفی باردار بودم😅
من من حتی ازمایشمم منفی بودحتی سونو هم دادم دیده نشد فسقلی
من سه قلو. باورنمی کنی به آزمایش کرم داشتم رفتم دوباره بی بی چک گرفتم ببینم منفی بازم نشون میده😅😅
یا خدا استرس نده، این چه سوالی بود این وقت شب من دیدم🤰🏻🤦♀️
من روز موعدم منفی بود چند روز بعد مثبت شد
منم موقع که دخترمو باردار بودم بی بی چک نشون نداد
خواهر شوهرم با وجود دو قلو بودن بازم همه ی بیبی چک ها منفی نشون میداد براش اما تو آزمایش فهمید بارداره
من ، اولین بار بتام نه بود
زنعموم😵💫
ازمایشم منفی شد ولی باردار بود
استرس نده دیگه این وقت شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.