۵ پاسخ

گریپ میکسچر نده اگ رفلاکس داره بدتر میشه بی قرارم میشه اشتهاشم کم میشه

ترکیب همشون زیره سیاه و نعنا ‌ رازیانه این چیزاس

من کولیف میدم
خیلی خیلی جواب میده
دکتر داده براش

فکر کنم گریپ میکسچر از یه سنی میشه داد، از دکتر داروخونه بپرس

فقط اینفاکول

سوال های مرتبط

مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی