۶ پاسخ

کرجم همینه من فکر کردم جنگندس

اخ ارههههه🤣🤣🤣

رو رعد و برقامون تاثیر گذاشته 😄

خداروشکر خیلی خیلی شدیده
رعدوبرق هم که میزنه من یکی که دارم عشق میکنم😍😍⛈️⛈️

آره 😁😁😁

اینجام با ونه و رعد و برق
هر بار فکر میکنم موشک

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی