قندت بالاس فک کنم رژیم غذایی بده بهت شیرینی کلا حذف کن
برنج و نون و ماکارونی سیب زمینی کم بخور
در کل قند تو حاملگی خوب نیست سعی کن رعایت کنی اذیت نشی
قندت خیلی لالاس گلم
قندت بالاست
قندت یکم بالاس من ناشتا ۱۰۲ بودم گفتن بالاس باید دوباره تکرار کنم اگه بازم بالا باشه انسولین باید بزنم🥲
پس چرا به من ۲۳هفته گفت انجام بده؟؟؟
ناشتا و یکساعت بعد بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.