آزمایش قند کسی بلد خوب یابد😍😍😍😍🤪😂

تصویر
۶ پاسخ

قندت بالاس فک کنم رژیم غذایی بده بهت شیرینی کلا حذف کن
برنج و نون و ماکارونی سیب زمینی کم بخور
در کل قند تو حاملگی خوب نیست سعی کن رعایت کنی اذیت نشی

قندت خیلی لالاس گلم

قندت بالاست

قندت یکم بالاس من ناشتا ۱۰۲ بودم گفتن بالاس باید دوباره تکرار کنم اگه بازم بالا باشه انسولین باید بزنم🥲

پس چرا به من ۲۳هفته گفت انجام بده؟؟؟

ناشتا و یکساعت بعد بالاست

سوال های مرتبط

مامان عمران علی مامان عمران علی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی