مال من سمت راسته بعضی وقتا میگیره سنگ میشه نمدونم چرا اینجوریه شیرشم پریشب ک دقت کردم کرمی رنگ و غلیظ تره
بچه از اون سینه شیر کمتر خورده
شیرش کامل تخلیه نشده
حتما برو زیر دوش آب گرم ماساژ بده . یا کسی برات با آب گرم و یا روغن بچه یا روان نارگیل یا زیتون ماساژ بده شیر تخلیه کنه
واسه من سمت راست بود الان اصلا شیر ندارم
شیر توش جمع نشده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.