۳ پاسخ

بدوش عزیزم اول گرما بده تا راحتتر بتونی بدوشی

با شیر دوش بدوش منم اینجوری شدم

اگر شیر سینه کاملا تخلیه نشه سفت میشه و درد داره و اگر تخلیه نکنی عفونت میکنه که باید انتی بیوتیک کلوگزاسیلین بخوری و حتما سینه تخلیه بشه

سوال های مرتبط