ب نظرتون برم ترمیم یا زوده فعلا

تصویر
۱۱ پاسخ

مژه بزار ناخنت فعلا کار راه بندازه

ترمیم ناخن کنی بهتره

آره برو

برو گل، چون تا عید رشدش بیشتر میشه، جلوه خوبی پیدا نمیکنه، من دیروز رفتم رفتم تا بعد عید راحتم

ناخون برو ترمیم

اگه كاراتو انجام دادي كه برو گلم

مژه

اره دیگه برو

برو ترمیم

مژه بزار این ا‌وکیه فعلا😉

موندم برم ترمیم یا مژه بزارم یکیشو میتونم

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۴ سالگی