۱ پاسخ

شربت نئوزینک بده
وان لایت بخر داروهم نخورد اینو بعد هر اسهال بده سرم خوراکیه
قطره پدی لاکت بخر پودرش هست برای بالای یکسال ولی قطره خیلی بهتر جواب میده من چندین بار پسرم اسهال شده بستریم کردم دوبار ولی همینارو مبدن
نزار اب بدنش کم بشه
اگه بجز اسهال علایم دلره ببر دکتر

کته ماست و موز دوغ بده بهش ولی اذیت نکن هرچقد خورد چون بی اشتها میشن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری