۶ پاسخ

منم اسهال دارم در پریودی دارم

خانوما من از اول بارداری ببخشید ها اما اسهالم دکترم نرفتم 😔

ویروسه من یبوست شدیدم

ویروسه

ویروسه

فکر نکنم اسهال خوب باشه تو هفته‌ی شما
با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی🤱❤️ مامان دخملی🤱❤️ هفته بیست‌وششم بارداری