خانوما اسهال طبیعیه کسی اسهال هس؟

۶ پاسخ

منم اسهال دارم یکم چه وضعیه

یه قاشق چای خوری بارهنگ با نصف لیوان عرق نعنا بجوشون بعد با یه قاشق مرباخوری عسل قاطی کن بهش بده خیلی خوبه

من چند روزه هی بهتر میشم دوباره بدتر میشم، از اینکه میگن نشانه زایمان زودرسه میترسم تا دکتر هم 4ساعت راهه برم نمیدونم چکار کنم

من یک هفته هست اسهال بودم بستری هم شدم درست نشدم آخرش فهمیدم از قرص آهنی بوده که دکتر بهم داده بعضی قرص ها عوارض میارن

من همین الان دل پیچه دارم نمی‌دونم این چی بود این وسط

من یوقتایی ک یبوست دارم بعدش اسهالم
یا وقتاییکه غذاهایی میخورم ک میدونم روم نمیفته اسهالم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نور زندگی من مامان نور زندگی من هفته نوزدهم بارداری