۴ پاسخ

مال منم یه روز بیشتر یه روز کمتر

شیرین بخور

تا زیر ۲۸ هفته ماما گفت نیاز نیس تکون هاش رو بشمری یا دلواپس بشی چون وزنش کمه خیلی وقتا حرکتش رو حس نمیکنی

منم روزایی که خسته میشم نینیم خیلی کم تکون میخوره

سوال های مرتبط