کاش زنگ ب پلیس نمیزدی
شوتی سوار بوده
بار میارن سرعتشون زیاده که پلیس نگیرشون...اونام بدبختن
چرا ندادین پلیس همون دیشب
ولی عجب چیزیه
عجب چاقو اصلیه
من ازاین چاقوها دارم همیشه توکیفم هست اما میترسم ازش استفاده کنم 😅😅
بندازش حتما 😢🙏
احتمالا شوتی سوار بودنه
و
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.