پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک


و اینم ادامه

تصویر
۱۴ پاسخ

بگو گلم اره ناراحت شدم دوست ندارم دیگه درباره دخترم از این حرفها بزنید حرف تو حتما بزن تا تکرار نکنند

باز میگه ی جوری راه میره .بنظر من دیگ هیچی ننویس حرفتو زدی ودیگم رفت وآمد نکن تمام

والله این دوستته چقدر تحمل میکنی ولش کن قشنگ بشورش من مامانم گیر داده به یکی از قلهام میگه این زشته هروقت میرم حرف میزنه منم قشنگ جوابشو میدم و بهش میگم حق نداری درباره بچم اینجوری بگی و کلا دیر به دیرمیرم اینم شده نقطه ضعفم مثلا هروقت میرم تیکه میپرونه مثلا دلمو بشکونه باحرفاش منم بهش میگم مریضی تو خواهرم و بابام بهش میگن خجالت بکش این چه حرفیه میزنی بچه ایرادی نداره ایراد علکی نزار ولی من همیشه جوابشو میدم کوبنده ومحکم

دوستت دوست نیست مادرش هم از اون بدتر ادم نیست
اصن جوابش رو نده
من بودم یه چیزی حتما ب روش میاوردم هست و نیستش رو تو رخش می‌آوردم هم ب بچم چیزی بگ هم ب شوهرم والا یه لحظه هم سکوت نمیکردم اینک شما سکوت کردی از خانمیت بوده
حالا هم ول کن
جواب نده کات کن کلا خوشم نیومد از چنین دوستی هایی

والا من موهای دخترو دیدم متوجه شدم حتما چهرشم قشنگه مطمین باش اینجور ادما حسودن و حسودیشونو با تخریب کردن ادم نشون میدن پس رابطه تو قطع کن چون فامیلم نیس مجبورباشی ارتباط داشته باشی بعد اینجور ادما بار اولشون نیس همون بار اولی ک دیدی رفتار بدی دارن کاتشون میکردی

بخدا من گریه ام گرفت بخاطر دخترت.
چرا اینجوری باهاش حرف زدن...
خونشون شیطونی کرد؟؟؟؟

این کیه انقد پرووعع؟

سعید شوهرته؟

ببین این ادمارو رو نده ها ک بیچاره ای ما ی همسایه داشتیم با دخترش رفیق شده بودم خیلی صمیمی شدیم خب کله دخترش شپش گرفته بود قشنگ مشخص بود ک منبعش از کله اون بوده بعد کله بچهای منم گرفته بود هر موق منو دخترمو میدیدن میگفتن بش شپشش منظورشون این بود ک تو شپش داشتی انداختی تو سر ما ادمایی ک خیلی دیگ حد شوخیو گذروندنو باید انداخت اشغالی

چی گفتن به دخترت؟

غلط کرده هرچی میخوان بگن بعد تهش بگن شوخی بود بگو من شوخی با کسی ندارم بلاکش کن بره پی کارش همچین آدمایی به درد دوستی نمیخورن

بگو تو خودت میدونی هر کسی یه جوریه شاید تو واست مهم نباشه ولی من رو دخترم حساسم بعدم من بودم قطع رابطه میکردم عزیزم دیگه خود دانی

ا

تصویر

ا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری