کسی هست بچش هنوز پوشک بشه؟

۹ پاسخ

منم دو ماهه پسرمو گرفتم. تا چهارسالگیه اوکیه.

سلام بله دختر من اصلا بدون پوشک پی پی نمیکنه ولی چیش میره دسشویی

بلهههه😑 پسرمن از خود ۲سالگیش کاملا گفت جیش دارم پی پی دارم پوشکشم گرفتم منتها موقع پی پی میگ پوشکم کن کلا دوبار تو دستشویی پی پی کردههه براشم صندلی گرفتم ولی اصلا قبول نمیکنه😑

دختر من
میخواستم بعد از عید شروع کنم
ولی چند روز پیش خودش همکاری کرد و خوب پیش رفته
خطا نداره اصلا
ببینم چطور پیش میره

پسر من هنوز حرف نمیزنه و همکاری نمیکنه پوشکش میکنم

ایرادی نداره. توی گروه دوستای ما چند نفر هنوز پوشک میشن. بچه ها با هم فرق دارن

تااا این سن؟؟؟؟ نه فک نکنم

پسر خواهر من تا ۱۰ روز پیش پوشک بود از دوسالگی خواهرم تلاش کرد از پوشک بگیره همکاری نکرد دیگه ولش کرد تا اینکه خودش گفت نمیخوام جالب اینجاست دوباره گفت پوشک کن به خواهرم گفتم دیگه پوشک نکن آموزش بده تو خونه شون خیلی همکاریش خوبه میره دستشویی سر موقع ولی یه خونه ای که میره بازیگوشی میکنه نمیره دستشویی تو خودش هم نمیکنه ولی خواهرم می‌ترسه خونه دیگه خونه کسی بره شما هم سنش خوبه پوشک نکن یادش بده زود یاد میگیره

پسر من ۱۷ ماهگی دستشویی شو گفت
ولی یه مشکل بزرگ تر از اون دارم هنوز پستانک میخوره نمیتونم ترک بدم
خیلی غصه میخورم

سوال های مرتبط

مامان گیلدا، رستا مامان گیلدا، رستا ۴ سالگی