۱۴ پاسخ

خیلیدقشنگن عکس هاش . منم شهرستانم فعلا خونه میخوام با تم مینیمال عکس بگیرم بعد اینکه هوا خوب شد شاید فضای باز قسمت شد .. اگه عکس های فضای باز خب شد دیکه آتلیه نمیبرم

ای جان خیلی قشنگ شدن مبارکش باشه عزیزم

ای جاااانم عالین 😍👌🏻
تولدت مبارک آرادکوچلو

من که خیلی ناراحتم.شوهرم هرچی کفتم کیک بگیرببریم اتلیه عکس بگیریم بحرف نکرد
حتی توخونه هم براش۳نفره نگرفتم
هیچ عکسی از تولد یکسالیگش ندارم
بمیرم برابچم🥲😭😭😭

اینجا با داداشاش هس
مشخصه ک چشاش اشکی هس
وناراحته😶اعصابم خورده زیادهمکاری نکرد فقط گریه میکرد

تصویر

اییییببی ماشالله من فدات بشم پسر دورت بگردم که اینقدر شماها نازید اخه نفس 😘😘😘😘

تولدش مبارک باشه. عکساش خیلی قشنگ شده. منم همین کار کردم بردیمش آتیله ک فقط یادگاری بمونه.

😤😤😤

تصویر

پسر منم پنج فروردین ان شاءالله یکساله میشه. ما هم قرار بود بریم آتلیه هم برای تولدش هم برای اولین عید نوروز. ولی به خاطر جنگ لعنتی مجبور شدم از کرج اومدم شمال😭😭😭😭الان اینجا جایی رو نمیشناسم تا برم عکس بگیرم. کرج یه جا بود برای همه مناسبت ها تم مخصوص داشت.
فقط یه سوال پسر شما الان راه میره چون پسرم راه نمیره فقط وسایل رو میگیره بلند میشه به نظرتون میتونه بمونه عکس بگیریم؟
و اینکه شما اولین تولد کادو براش چیزی گرفتید. من نمی دونم چی بگیرم؟ خواستم از این ماشین ها بگیرم گفتم شاید واقعا توی خونه های آپارتمانی قابل استفاده نباشه فقط الکی نگیرم. دوست ندارم چیزی رو فقط از روی چشم و هم چشمی بگیرم

عزیزم مبارک باشه ان شاءالله عکس های دامادیش رو بگیری.

مبارکه عزیزم
چقدر هزینش شد

چقد شد هزینه ؟ چاپ هم کردین یا فقط فایل؟

تولدش مبارک عزیزم
انشالله۱۲۰سالگیشو جشن بگیرین

عکس زیادداره
اینم یک عکس دیگه😬

تصویر

سوال های مرتبط