همونقدر ک تو از طبیعی میترسی من از سزارین میترسم😂
من الان مشهدم مشکل دارم جفتم دو تیکه اگر طبیعی زایمان کنم ممکنه رو خون ریزی شدید بیوفتم دکترم میگه بیمارستان مادر و رضوی قبول نمی کنن یا حتی وقتی می بینن جون مادر در خطر حاضر نیستن سزارین کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.