۲ پاسخ

همونقدر ک تو از طبیعی میترسی من از سزارین میترسم😂

من الان مشهدم مشکل دارم جفتم دو تیکه اگر طبیعی زایمان کنم ممکنه رو خون ریزی شدید بیوفتم دکترم میگه بیمارستان مادر و رضوی قبول نمی کنن یا حتی وقتی می بینن جون مادر در خطر حاضر نیستن سزارین کنن

سوال های مرتبط