۳ پاسخ

😍😍😍😍 خدارو شکر بدوش نوکت در بیاد بگیره

اما چون شیرم کم شده دید شیر نمیاد تو دهنش گریه کرد😂😂😂

بعد از ۲ماه؟چرا نمی‌گرفت تا حالا

سوال های مرتبط

مامان دخملی و تودلی🤍 مامان دخملی و تودلی🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی