خوبه که سزارین میشی
وقت هست ان شاء الله برمیگرده ورزش کن
بازم میچرخه وقت هست هنوز نگران نباش عزیزم بچه اولته؟
کاش مال منم بریچ بشه🥺🥺🥺🥺
انشالله دوباره سفالیک میشه
من ۱۸ هفته بریچ بود کلی دعا کردم سفالیک بشه
بچه اولم طبیعی بود ولی ترجیحم بازم طبیعی سزارین اصن خوب نیس بعدش و بعدهااا
وای دست راست رو سر من زور داره اختیاری چقدر باید هزینه کنی در صورتی که اجباری چیزی در نمیشه
حالا وقت دارین نزدیک زایمان که بشه میچرخه
مشکل شما ارزوی ماست 😂
خوش به حالت وافعا
خوشحالت کاش نی نی من لحظه اخری بریچ شه
چرخش قهرمانانه جنین در لحظات آخر 😢
زوده هنوز
من از اولش بریچ بود الان شده سفالیک😐
😂😂😂برای من از اول سفالیک بود دعا میکنم بریچ بشه
سرش خیلی فشار میره ب لگنم
چرا ناراحتی باید خوشحال باشی
البته پسر منم بریچ بود چند هفته بعد یهو ۳۵ هفته سفالیک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.