دارم میرم سونوی قلب ۶ هفته و ۳ روز لطفا دعا کنید برام🙏

۱۱ پاسخ

ممنون از همگی قلبش تشکیل شده بود😍😍😍😍😍

انشالا ک با خبر خوش برگردی .

انشالله با خبرای خوب بیای

زود میری و استرس میدن بهت
برا بعضیا تا ۱۰ هفته هم وقت هست

زوده گلم ۸ هفته به بعد برو

به سلامتی عزیزم انشالله تشکیل شده ❤️😍
بیا خبر بده حتمااا
منم فردا سونو دارم 6 هفته و 6 زورم میشه

میزاشتی هفتت کامل شه بعد

برو گلم حتما مشخص انشاالله

انشاءالله باخبرخوب بیای عزیزم❤

ان شاءالله که تشکیل شده🤲🙏

یکم دیرتر میرفتی شاید مشخص نشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری