بستگی به بچه شما داره
من اوایل که هنوز رفلاکس نداشت آپتامیل میدادم که برای وزن دهی خوب بود اما نفخ بچم رو زیاد میکرد
آپتامیل ببلاک کامفورت سیمیلاک تا الان دادم آپتامیل از بقیه براش بهتر بود
اپتامیل
اپتامیل
اپتامیل
بسازه خوبه
بچه من تا الان فقط نان خورده
بستگی داره بچت چی دوست داره
من پسرم اپتامیل پس زد ...
ولی از اول تولدش نان اوپتی خیلی دوست داره وزنگیری هم خوبه
پسر من بهش نان ساخت با اپتامیل راحت تبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.