۸ پاسخ

قبلا غیر طبیعی بوده الان طبیعیه کاملا
دختر منم شبا هر دوساعت گاهی اوقات هر یک ساعت بیدار میشه برا شیر

خوبه که وزن میگیره تپلی میشه بزار بخوره اشتها باز کرده😁

من پسرم ساعت ده ۱۲۰ تا شیر میخوره میگم دیگه میخوابه تا سه چهار ساعت ساعت یازده پامیشه باز دنبال شیر دوباره شیر میدم میخوابه یک پامیشه دو پامیشه چهار پامیشه شیش و هفت و هشتم پا میشه😄😂

الان داره بزرگتر میشه معدشون بزرگتر شده زود ب زود گشنه میشن

دختر منم دقیقا همینجوری شده
جهش رشد هست ب گمونم

من شیرخودمو میدم ولی دخترم شد پنج ماه ده دفه بیدارمیشه تاصبح کلاتغییرکرده هردفه م بیست دقیقه سینه مو کامل میگیره 😐😐

ساعت ۱۱تا ۱۰ یکسره میخوابید،شیر نمیخواست؟؟؟
فکر میکنم گرسنه میشه که بیدار میشه
هرچی بزرگ تر میشن،زود به زود گرسنه میشن

پسر منم ۱۵ماهشه،از ساعت ۱۱تا ۴-۵میخوابه،بعدش هر دو ساعتی برای شیر بیدار میشه

گاهی اوقات جهش رشتیه گاهی اوقاتم از دندونه

سوال های مرتبط