خانوما رنگ مو تو ۳۷ هفته مجازه ؟؟؟

۶ پاسخ

خب بمون نینی بدنیا اومد بد برو رنگ بزار

نه دیگه هفته های اخره اشکال نداره برو یه صفایی ب خودت بده

اره من رنگ لایت کردم

من دیروز دکلره کردم خداروشکر هیچ اتفاقی نیوفتاد امروز هم رفتم سونو همه چیز عالی بود

رنگ مجازه دکترم گف دکلره ن
خودمم رنگ کردم

دکتر من گفت رنگ بدون آمونیاک مجازه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی