خب بمون نینی بدنیا اومد بد برو رنگ بزار
نه دیگه هفته های اخره اشکال نداره برو یه صفایی ب خودت بده
اره من رنگ لایت کردم
من دیروز دکلره کردم خداروشکر هیچ اتفاقی نیوفتاد امروز هم رفتم سونو همه چیز عالی بود
رنگ مجازه دکترم گف دکلره ن
خودمم رنگ کردم
دکتر من گفت رنگ بدون آمونیاک مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.