کدوم هفته رنگ کردن مو مجازه خانوما

۷ پاسخ

تا جايي كه من ميدونم دكلره تو كل بارداري مضره، رنگ معمولي ميشه گذاشت ماه آخر

من از دکترم به زور وقت گرفتم با جنگ و دعوا گفت هفته ۳۸ میتونم برم واسه دکلره ولی به شرطی که کف سرم نخوره

از ۱۸هفته ب بعد
دکلره کلا تا زایمان ممنوع

اخرا یه هفته اینا مونده نسبت خوب ترین تایمه
و اینکه بعضی چیزا مثلا لایت رو دقیق از کف سر نمیزارن که همیشه یکم بالاتر هستش انشالله که مشکلی پیش نمیاد
من خودم موهام خیلی بد شده از طرفی لامصب سفید ها که از جلو زیاد در اومدن کلا چند رنگ شده موهام 🤦‍♀️😬

حالا خیلی واجب نیست رنگ نکنین یکی از اقوام ما رنگ کرد بچش ب دنیا اومد مشکل تنفسی پیدا کرد

هیچکدوم چون رنگ شیمیاییه

من فرداوقت دکلره دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۱۲ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری