اگ نیاز ب امپول ریه باشه بیمارستان میزنه و بستری میکنه تا تحت مراقبت باشی عزیزم نگران چیزی نباش
میزنن ولی بستری میکنن ک تحت نظر باشی
من دیابت بارداری دارم ولی تابه حال دکتر چیزی دراین رابطه نگفته
كلا بتامتازون يا بقيه كورتون ها باعث نوسان قند ميشه ولي اگه قند كنترل شده داري بعيده نشه زد
نه بابا فك نكنم ربطي به ديابت داشته باشه اگه نياز باشه ميده دكتر ميزني بتامتازون ربطي به ديابت نداره من كلا ديابتي ام از قبل بارداري هم
آمپول ریه دقیقا چیه؟؟؟ من تا حالا نشنیدم
برایچی آمپول ریه مگه مشگل داری
فک کنم بستریتون میکنن میزنن
من زدم که دیابت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.