میشه تو بارداری ژلش انجام داد یا نه؟؟

۵ پاسخ

دکتر باید اجازه بده
من تو همین گهواره دیدم حتی رنگ مو هم گذاشتن
من چند تا از دوستام باردارن همه ناخن دارن
بجز من
تو مطب میرم میشینم همه ناخن دارن بجز من
هرچیزیو ببین دکترت چی میگه
من کلی سوال نوشتم فردا برم دکترم بپرسم

نه عزیزم هیچ مشکلی نداره
من خودم دیشب ناخونانو انجام دادم فقط تمیزی و ضدعفونی کنه وسایلشو

ن خوب نیس

فکر کنم ضرر داره دستگاه یو وی که دستتو میزاری لاک خشک شه

بله عزیزم فقط یه سالنی برو که تهویه هوا داشته باشه تنفس راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی