۸ پاسخ

ن عزیزم اصلا
شغل من همین بود
و برای زنان باردار ممنوع
چون خطر سقط داره
وقتیم بچه بدنیا میاد اگ شیر خودتو بخور تا شیش ماه نباید انجام بدی عزیزم

خسر نمیشود

از دکتر ت بپرس من پرسیدم گفت میشه البته هفته ۳۰ به بعد

نه بعد زایمان انجام بده

منم دوس دارم ولی میگن نه تا بعد زایمان

نههههههه😳

نه عزیزم

😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌وپنجم بارداری