فکر کنم دیگه توی این هفته ها خیلی نشه حساب باز کرد روی جواب سونو . من دکترم ۳۲ هفتگی ازم سونو خواست ۲۲۰۰ بود بعد از اون فقط هفته پیش یه سونو بیوفیزیکال برای انقباضام خواست و گفت دیگه وزنش خوبه حتی وزن رو توی سونو بررسی نکردن گفتن شرایط خوبه هرچی بدنیا اومد اوکیه
عزیزم سونو خیلی دقیق نیست کلا با یه عددی کم و زیاد میزنه خودت نگران نکن این هفته روی تغذیه بیشتر تمرکز کن انشالله دو هفته دیگه سونو بده قرص امگا۳ هم خوبه بخوری
هفته های آخر خیلی دقیق نیس سونو
دوست من گفتن ۳ کیلو ولی زایید ۳۶۰۰
ربطی نداره فک کنم
من ۳۸ هفته سونو دادم وزن نوزاد ۳ کیلو بود ۴۰ هفتگی زایمان کردم پسرم ۲۹۶۰ بود وزنش
لیدی میل میخوری؟
مسائل ژنتیکی هم هست، کلا خودتون هم نوزادی ریز بودین یا درشت؟
بعضیا ژنتیکی وزنشون کمترهاونو نمیشه کاریش کرد. مهم سلامتیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.