برو بیمارستان عزیزم.
سلام عزیزم خوبی؟
حال نی نی خوبه؟
چیشدی عزیزم خوبی؟
نه برو بیمارستان،من امروزترخیص شدم،دوتا آمپول ریه گرفتم
برای آمپول زدن بهتره بستری بشی
عزيزم به نظرم بري بيمارستان بهتره
به نظرم هرچی زودتر بری بهتره
ان اس تی برات ننوشت ؟ اخه اول باید معلوم شه اینا انقباضات زایمانه یا ن ؟ یا خونریزی داری یا ن بعد دستور بستری میدن ، حالا استراحت کن شال ببند دور کمرو شکم ات شیافم بذار ببین این انقباض ها داره بیشتر میشه یا ن اگر دیدی شدیده و بیشتر شده برو حتما بیمارستان خودشون برات بررسی میکنن ، انشاله ک جیزی نیست
منم هر از گاهی دلدرد پریودی دارم اما جدیش نمیگیرم و خود به خود خوب میشه
هرچه زودتر بهتر
همین امروز برو امپول بزنن خیالت راحت باشه بازم یه روز یه روزه پشت گوش ننداز
بیمارستان بهتره بهت رسیدگی میشه تو خونه نمون
تحت نظر باشی بهتره
دکتر خودت رفتی یا بیمارستان ؟
نه برو همین الان بستری شو خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.