گره باز کن فیروز بهتره یا پینو برا موهای فر ؟

۹ پاسخ

فیروز خوب نیست اصلا
الوینا فکر کنم بود استفاده کردم خوب بوده

من هم فیروز استفاده کردم برا دخترم هم پینو
بنظرم پینو بهتره

گره باز کن بیلی لند از همش بهتره فیروز اصلا به درد نمیخوره

جفتش خوبه

من پینو میزنم خوبه

من فیروز می زدم بچم هم ریزش مو گرف هم موهاش خشک می‌شد
پینو نزدم تاحالا
جدیدا روغن آرگان خریدم اونو میزنم

فیروز که افتضاحه الکل داره توش و مورو خشک می‌کنه پینو رو استفاده نکردم

من فیروز میزنم خوبه

من ماسک مو فولیکا ی کوچولو میزنم خیلی بهتر بود
فیروز رو دوست نداشتم

سوال های مرتبط