۶ پاسخ

شیرخشک بده کلا هم سعی کن زیاد ب حرف بهداشتیا توجه نکنی تو عصر دایناسور زندگی میکنن همشون

حرف متخصص اطفال رو انجام بده

عزیزم.بهداشت زر زیاد می کنه من 13روز رفتن دویست گرم کم کرده بود شیر خشک دادم بعد 14روز دیروز شصت گرم بیشتر شد .بهداشت دیروز دعوام کرد از کجا می دونی سیرت کمه.میگم سیر نمیشه.بردمش دکتر،دکتر گفت هر دو ساعت شیرخشک بده.مامانم گفت سینه اش رو ول نکنه گفت خانم شیرش خوب نیست ول کرد هم مهم نیست.دکتر بچه من کلا خیلی مخالف شیرخشکه.الان هم دید واقعا شیرم کمه گفت حتما بده

عزیزم برا منم همین داستان پیش اومد بهداشت گفت کلا نده ولی متخصص گفت سه وعده در حد ۳۰ تا بده ....با احترام به کارمندای بهداشت ولی صحبت متخصص اولویت داره من که حرف متخصص انجام دادم و راضیم چون روز اول تا ۱۵ که شیرم کم بود بهداشت روز سه و پزشک بیمارستان کفت اصلا نده منم ندادم ولی متاسفانه بچه ام تو ۱۵ روز نزدیک ۳۵۰ گرم کم کرد کلی ناراحت شدم بهداشت باز بهد ۱۵ روز میگفت نده تا بچه تلاش بیشتری کنی....گاهی ادم میمونه چی بگه چه اصراریه اگه مادر شیرش کمه یا نداره بهداشت اصرار میکنه حتما شیر مادر بده ...
ولی الان هم شیرخودمو و خشک میدم و واکس دوماهگی رفتم وزنش خوب بود

بهداشت ک بره گم بشه فقط چرت و پرت میکه ببین متخصص اطفال چی میکه بهت

بچه ها بعد تولد وزن کم میکنن . بعدش شروع به وزنگیری میکنن . به نظر منم حرف بهداشت رو گوش بده اگه دوباره وزن نگرفته باشه بعد شیرخشک بده .
پسر من ۳۴۰۰بود دنیا اومد. غربالگری ۶روزه ۳۰۰گرم کم کرده بود . بعد ۱۴روزگی بردم بهداشت وزن تولدش رو جبران کرده بود . حالا باید دوباره یکماهگی ببرم

سوال های مرتبط