۷ پاسخ

با پوره شروع کنی بهتره مثل هویج سیب درختی سیب زمینی اول بپز بعد پوره رو با شیرخشک یا شیر خودت رقیق کن

سرلاک بیرون از۶ماهه
من اول به دخترم فرنی دادم تا۳روز بعد حریره بادوم همه۳روز بعدش پوره سیب و پوره گلابس و پوره سیب یا گلابی با فرنی و بعد پوره کدو حلوایی که دخترم استقبال نکرد الانم ۲روزه پوره سیب زمینی میدم

الان سرلاک برنجی واسه سن بچه ی شما خوبه

سرلاک گندم، لعاب برنج

پست هامو ببین همینجا

اینو از روبیکا پیدا کن عالیه

تصویر

اینو از روبیکا پیدا کن عالیه

تصویر

سوال های مرتبط