سلام بچه ها بنظرتون نی نیم چیه بعد جواب آنتیم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

این هماتوم چرا دست از سرمون برنمیدارهههه

عزیزم منم فردا ۱۱هفته و۶روزم هست میخام برم انتی برام دعاکن

تاریخ زایمان تخمینی مون باهمه😍😍😍

ان تی خوبه فقط هماتوم داری باید استراحت کنی

تاریخ زایمانت با من یکیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان 💞دخمل قشنگم💞 مامان 💞دخمل قشنگم💞 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی🥰🩵 مامان تو دلی🥰🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته دوازدهم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۲ ماهگی