۴ پاسخ

این دختره منه زیاد مو نداره ولی من همه مدل براش میبندم 😅

تصویر

مدل موی دختر من😍

تصویر

من اصلا از موهاش عکس نمیگیرم ولی خیلی مدل های مختلف میبندم ،موهای دخترتو یکم نمدار کن ببند خیلی تمیز و راحت بسته میشه

😁😍از این گیر تق تق یا براش دو طرف سرش بذار

سوال های مرتبط

مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی