۴ پاسخ

من همینجوریم افت قند دارم

منم دفبفا همبنجورم

اره عزیزم من متوجه میشم فشارم پایین
ی کم میشینم اب خنک میخورم

واای اره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری