۱ پاسخ

من اول با پیاز فلفل دلمه ی رب اپز میکنم کثیفی هاش بره بعد ۲۰دیقه با شعله کم سرخ میکنم بافلفل و نمک خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی