۸ پاسخ

دوتا تاپیک قبل‌تر تو 25 هفته گفتی بخاطر وزنش پودر و قرص دادن عزیزم میشه بپرسم چیا بودن؟

ماشالله منم دیروز رفتم وزن هفته ۳۳هستم
بچه ۱۹۷۰بود

چیا خوردی؟؟

۶۰خوبه خداروشکر

بنظر خودت چطوره تو هفته۳۲ دونیم کیلو؟
تازایمان راحت ۴زو رد میکنه😂

خیلی خوبه ماشالله

۶۰ خیلی خوبه
شکر خدا

ماشالله چ خوب ۳۳هفته تمام دو نیم

سوال های مرتبط